woensdag 27 april 2011

Make-up Brushes Preview

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden had ik wat make-up brushes gekocht op Ebay. Vandaag heb ik ze met de post gekregen! Dus ik kan niet wachten om ze uit te gaan testen. Ze zien er goed uit in ieder geval. Zie de foto hieronder. En nadat ik ze gebruikt heb zal ik laten weten of ze ook daadwerkelijk goed zijn :)! Ik zal me vooral gaan bezighouden met de Foundation/Concealer en de Blush/Powder brushes omdat ik eigenlijk zelden oogschaduw draag. Maar misschien is het een goed idee om eens wat vaker oogschaduw te gaan dragen? Wat vinden jullie?


















Ik kom in ieder geval in de Review nog terug op hoe deze brushes in gebruik zijn. En dan zal ik mijn mening geven met de pro's en con's :)!



4 opmerkingen:

  1. Leuke blog, ik volg je ! Volg je terug?
    http://jentelammerts.blogspot.com
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die zien er heel fijn uit!
    Ik volg je meid,

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Jente Thanks! Ik vind jou blog ook leuk! Ik volg je :D!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Rimona Klopt ze zijn idd erg fijn! Ik ga binnenkort m'n Review plaatsen! Dus hou die in de gaten voor meer details! Thanks meis ik vind jou blog ook super! Super cool dat T-shirt! Ik volg je ook :D!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen