zaterdag 30 april 2011

*Minty Sparks Nails*


Hey allemaal,

Essence 03 hello holo & GOSH 597 Miss Minty 
Vandaag had ik zin om eens een nieuwe nagellak stijl uit te proberen. Tijdens m'n shop avontuur bij kruitvat had ik de 597 Miss Minty van GOSH meegenomen. En die wilde ik graag gebruiken want ik vind t zo'n schattig kleurtje! Ook ben ik een enorme fan van glitter hihi, dus ik dacht ik maak een combi van beide. Als eerst heb ik 2 coats van GOSH aangebracht en vervolgens 1 coat van Essence. Eigenlijk heel simpel. Super schattig en helemaal hip deze lente :).
Wat vinden jullie?


6 opmerkingen:

  1. Heeey, bedankt voor je reactie! De nepnagels van essence, zijn opzich wel makkelijk aan te brengen, er zitten van die plakkertjes al aan, maar die blijven nooit goed zitten, dus heb ik er ook nog nail-glue opgedaan, heb ze er sinds gisteravond op, en er is er nog geen 1 af! en heb toch genoeg gedaan haha. En deze nagellak vind ik echt leuk! ik heb ook zo'n kleurtje van catrice ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw echt een super mooi kleurtje!
    ik heb vandaag een oranje nagellak van Gosh op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een mooi kleurtje!
    Nog veel succes met je blog :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Cynthia Graag gedaan hoor! Oh dat klinkt goed, misschien moet ik ze ook maar eens uitproberen! Ja echt een fris schattig kleurtje :)!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Chiquitana Thanks :)! Ooh ja die heb ik ook gezien, super leuke oranje kleur en natuurlijk leuk voor koninginnedag! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Stiene S. Thanks meis! Ik ga m'n best doen! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen