vrijdag 29 april 2011

Shopping results!

Klik op de foto voor een grotere versie :)

Hey allemaal!

Vandaag ben ik even los gegaan in de Kruitvat. Dit is namelijk HET moment om er het een en ander te gaan kopen om bijvoorbeeld uit te proberen of in voorraad te nemen. Zoals de meeste van jullie weten is er van 28-04 t/m 01-05 een 50% korting actie bij Kruitvat op alle make-up op het gehele assortiment. Ik ben in 2 verschillende Kruitvat winkels geweest en had in totaal zo ongeveer €50,- korting!! Echt helemaal super! Ik heb onder andere een aantal producten gekocht die al een tijdje wilde proberen. Ik zal binnenkort wel een aantal van de producten gaan reviewen die ik heb gekocht om uit te testen :). Verder bestaat het grootste gedeelte van mijn aankopen uit nagelak, aangezien ik daar helemaal weg van ben!

Zijn jullie al wezen shoppen bij Kruitvat? Zo ja, wat hebben jullie gekocht? 


6 opmerkingen:

  1. 3 woorden: HOLYSHIT WAT VEEL!
    jaloers!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Jente Hihi I know.. Echt veel, maar ik vond het er nu het juiste moment voor haha! Ben je zelf ook al geweest?
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa , vandaag , post morgen even foto's op mijn blog: jentelammerts.blogspot.com !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Jente Oke leuk!! Ik hou je blog in de gaten dan! :D
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is nogal wat haha! Maar wel erg leuke dingetjes zeg! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @LovelyStuff.nl Haha! Thanks! Ben echt blij met mn aankopen! Heb vandaag toch nog de Catrice foundation gehaald! Kon het niet laten.. hihi!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen