zondag 1 mei 2011

Make-up Brushes Review

Hey allemaal!

Ik heb deze week de make-up brushes waar ik het eerder over had uitgebrobeerd.

Foundation & Consealer Brush

Ik ben eigenlijk erg tevreden over deze brush. Ik wilde al heel lang zo'n soort brush met 2 kanten. De haartjes zijn lekker zacht en hij verspeid mijn foundation op een prettige manier. Het kleine borsteltje is vooral erg fijn voor het aanbrengen rond de ogen en neus.
  


 








Blush & Powder Brush

Deze brush vind ik iets minder prettig werken dan de foundation brush. De haartjes zijn niet zo heel erg zacht en voelen dus anders aan. Ik heb de witte kant gebruikt voor blush en dat werkte prima. Het is wel fijn dat het een schuine borstel is. De andere kant heb ik gebruik om poeder aan te brengen op lastige plekjes, de rest van m'n gezicht heb ik met een andere kwast gedaan. (Kabuki)

 


Brush
Ik moet eerlijk bekennen dat ik bijna nooit oogschaduw draag. Wil in de toekomst wel ook op deze blog een aantal looks gaan uitbroberen en posten. Maar in het dagelijks leven draag ik eigenlijk geen oogschaduw. Dus ik kan helaas deze borstel niet Reviewen.. Ik ga hem zeker uitproberen als ik een oogschaduw look ga uitproberen :).  









Conclusie:
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze set brushes. Ze komen in een leuke verpakking met een kaartje erbij met tips over hoe ze te gebruiken. Erg handig. Ook zijn ze qua prijs erg goedkoop! Kortom, ik raad ze aan, aan iedereen die een set basis brushes van goede kwaliteit kan gebruiken voor een kleine prijs :)!

Prijs: €4.85 (AUS $6.55)
Waar gekocht?: eBay



3 opmerkingen:

  1. Zo'n kwasten lijken me super handig!
    Ze zien er erg mooi uit en vooral voor de prijs :O
    Dat is echt geen geld, en zeker het proberen waard!
    Ik volg je terug x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is zeker een kleine prijs :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Beautista Ja ze zijn zeker aan te raden en voor die prijs al helemaal! Bedankt dat je me ook volgt :)!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen