woensdag 4 mei 2011

Bestelling binnen Yves Rocher :)

Hoi allemaal!

Ik heb vandaag mijn bestelling van Yves Rocher binnen gekregen. Ik heb een aantal producten uitgekozen die ik graag wilde gaan uitproberen. (Het zijn daarom voor het grootste deel minis) Ik heb in het verleden wel eens iets besteld bij Yves Rocher, maar dit is eigenlijk pas sinds JAREN dat ik iets bestel. Ben dus extra benieuwd naar de qualiteit van de producten. Dit kan je dus meer zien als een preview blog post ;)! Ik zal binnenkort nieuwe posts hebben met reviews van deze producten! Ben vooral benieuwd naar het marokkaanse kleimasker voor gezicht en haar. Anyway, binnenkort meer over de producten. :) Bestellen jullie wel eens iets bij Yves Rocher? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen met de producten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten