maandag 23 mei 2011

Monday Mask Day :D

Hey allemaal,

Vandaag is het weer maandag en dat betekend gezichtsmaskerdag :)! Ik vind het altijd heerlijk om op de maandag uit mijn werk als ik gegeten heb om een masker op de doen. Ik ben geen fan van maandag, voel me dan altijd gaar, moe en heb geen zin! Dus dan is een maskertje 's avonds heerlijk om even bij te komen. Vandaag heb ik gekozen voor het Aqua-Maske van Yves Rocher.

Waarom wel?
- Erg verkoelend
- Heerlijke geur
- Makkelijk aan te brengen
- Meerdere maskers in tube

Waarom niet?
- Voelt wat plakkerig
- Moeilijk af te wassen

Conclusie:
Het is een fijn masker. Handig ook voor tussendoor, het masker heeft een inwerktijd van maar 3 minuten dus dan heb je geen lange wachttijden. Kleine prijs voor een goed product!

Prijs: €3,00
Gekocht bij Yves Rocher

Geen opmerkingen:

Een reactie posten