woensdag 18 mei 2011

Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara Waterproof Review

Hey allemaal,

Vandaag ga ik een review schrijven over de mascara die sinds MAANDEN al mijn favoriet is! Ik ben altijd al stik jaloers geweest op meiden die van nature mooie lange wimpers hebben. Ik zelf heb best korte wimpers waar ik best van baal. Een mascara is dus voor mij echt een must! Ik draag daarom ook elke dag mascara en zonder vind ik dat ik er erg ziek en moe uit zie. Dat komt gewoon omdat ik gewend ben om mezelf met mascara te zien. Maar ben absoluut van mening dat ik het echt nodig heb.

Hieronder zie je de foto's van zonder en met de mascara op.


Op de foto's zie je overduidelijk het verschil van met mascara op en zonder. Nu snappen jullie waarschijnlijk ook waarom ik al maanden zweer bij deze mascara. De mascara geeft mijn wimpers onwijs veel lengte.

Waarom wel?
- Geeft erg veel lengte (kolossaal veel XD)
- Geen klontjes
- Fijn borsteltje
- Gaat lang mee
- Waterproof

Waarom niet?
- Best een behoorlijke prijs voor een mascara. (Ik heb het er absoluut voor over.)

Conclusie:
Het zal geen verrassing zijn dat ik jullie ga vertellen dat dit mijn favoriete mascara tot nu toe is. Ik gebruik hem al MAANDEN lang en heb nog steeds geen betere gevonden. Ik heb wel nog een aantal mascara's liggen die ik wil gaan uitproberen. Dus wellicht overtreft een van die wel deze? Ik kan deze mascara in ieder geval aan iedereen aanbevelen die graag meer volume wilt en net als mij ook waterproof een must vindt bij het gebruiken een mascara. En de foto's liegen er niet om. Een overduidelijk verschil!

Prijs: €13,99
Gekocht bij Kruitvat

Wat vinden jullie, hebben jullie ervaring met deze?  Wat is jullie favoriete mascara? Let me know :)..

2 opmerkingen:

  1. De mascara's van Maybelline zijn vaak wel fijn! Ik heb deze in het roze (die is niet waterproof). Maar die is ook erg goed =D

    xoxo ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Fien Ja ik kan echt niet zonder! En zoals je kan zien op de foto's heb ik echt wel een mascara nodig ;)! Oh ik heb die roze ook nog liggen in verpakking die wil ik nog gaan uittesten en er een review over schrijven. Baal wel dat hij niet waterproof is! Ben wel benieuwd ernaar!

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen