zondag 15 mei 2011

Review Essence My Skin

Hey allemaal,
Vorige week heb ik een aantal producten uit de nieuwe gezichtsverzorgingslijn My Skin van Essence gekocht, en heb deze een week uitgetest. Ik zal jullie nu gaan vertellen welke producten ik heb getest en wat mijn ervaringen hiermee waren.

Allereerst begin ik met de "Caring cleasing wipes". Deze doekjes zijn erg handig om je make-up snel en gemakkelijk zonder water te verwijderen. Ze ruiken erg lekker en er zit niet een overkill aan vocht op de doekjes. Persoonlijk vind ik dat erg fijn want dan hoef je niet lang te wachten tot je gezicht weer droog is en klaar voor de volgende stap.
+ Punten
+ Heerlijke geur
+ Geen overkill van product
+ Lekker verfrissend
+ Makkelijk om mee te nemen
+ Alle huidtypen

- Punten
- Pas goed op dat je de verpakking weer goed sluit, anders drogen de doekjes uit en heb je er helemaal niets meer aan.

Vervolgens heb ik de "Soft cleaning gel" getest. Ik heb testte deze met gebruik van mijn "druppel". (Zie een van mijn vorige posts) Het schuimt goed en door de lekkere frisse geur van komkommer voelt de gel lekker koel aan.

+ Punten
+ Heerlijk koel en fris
+ Schuimt goed
+ Voor alle huidtypen
+ Huid voelt niet droog aan erna

- Punten
- Geen minpunten kunnen ontdekken

Daarna de "Refreshing toner". Ik moet zeggen dat ik deze absoluut het lekkerst vind ruiken. Ik gebruik de toner door wat op een wattenschijfje te doen en dan mijn gezicht en hals schoon te maken. Erg fijn product!

+ Punten:
+ Heerlijke geur
+ Alle huidtypen
+ Makkelijke dosering van het product
+ Fijne open en sluit manier

- Punten:
Huid is best droog na het gebruiken van dit product, maar wel een perfecte basis voor de dag/nachtcréme.



Ten slotte de "Moisterizing cream-gel". Deze créme gebruik ik 's ochtends en 's avonds nadat ik alle bovenstaande producten heb gebruikt. Wat is erg fijn vind van dit product is dat het snel op droogt en lekker verkoelend is. Wat wel een leuk extra-tje is, is dat er een soort van shimmers in zitten en je huid dus laat stralen na gebruik!

+ Punten:
+ Lekkere frisse komkommer geur
+ Hygiënisch afsluitbaar
+ Kleine hoeveelheid voor je gezicht nodig, dus je doet er lang mee
+ Leuk shimmer effect achteraf
+ Goede basis voordat je make-up op gaat doen
+ Voor alle huidtypen

- Punten:
- Geen minpunten kunnen ontdekken

Conclusie:
Ik ben absoluut erg tevreden over de producten van de gezichtverzorgingslijn My Skin van Essence. Alle producten ruiken heerlijk, de verpakking er erg vrolijk en alle producten zijn goedkoop. Kortom ben nog steeds een fan van Essence. Kwaliteit is erg goed voor een minimale prijs!

Waar gekocht? + Prijs:
Alle producten heb ik gekocht bij Kruitvat. En alle producten kostte €1,99. Met uitzondering van de Caring cleansing wipes, deze waren €1,69.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten