maandag 2 mei 2011

Random Post :D

Hi allemaal :),

Ik wilde nog even mijn supervette aankoop die ik op koninginnedag op de vrijmarkt heb gekocht met jullie delen. Namelijk een old school Game Boy! Hoe cool is dat?! Ik wilde eigenlijk al heel lang deze hebben, ik heb wel een blauwe Game Boy Pocket (wat mijn eerste Game Boy was btw) maar vind het toch wel heel stoer om de eerst gemaakte versie ook te hebben. En nu denk je vast, doet hij het wel? Ja zeker hij doet t super goed! en dat allemaal voor de ongelooflijke prijs van, jawel, €1,00!!! Ik had er 2 spelletjes bij genomen (Yoshi's Cookie & Tamagotchi) voor €0,50 per stuk, dus was in totaal voor een old school Game Boy en 2 spelletjes €2,00 kwijt! Ik ben helemaal gelukkig :). PS. Ik ben naast dat ik gek ben van beauty dingen ook gek van games enzo hihi.

4 opmerkingen:

  1. omgash, i envy uuu!
    hahaha ik heb de gameboy color.. ook een van de eersten, maar deze voor zo'n prijsje.. en de eerste versie?! Lucky you! :D
    x http://ohmycocorico.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Coco!♥ Hihi I know right?! It's sooo awesome XD! Yes I feel very lucky :D! Wow leuke blog heb je meis! Ik volg je :)! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Chiquitana Ja ik weet het! Ik heb echt geluk! I'm so happy hihi :)! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen