zaterdag 7 mei 2011

Scream 4

Hey allemaal,

Ik ben gister met een vriendin naar de bioscoop geweest. We zijn naar Scream 4 gegaan. En hij was echt SUPER goed! We hadden een aantal weken geleden een Scream marathon gehouden van de eerste 3 delen dus we waren goed op de hoogte, moest ook wel weer ff opgefrist worden hoor aangezien er nu na 10 jaar een 4e deel is gemaakt. Ik zal verder niets over de film zelf verklappen. Waar ik altijd een hekel aan heb is als mensen al het einde of dingen van iets verklappen terwijl ik het zelf nog graag zou willen zien etc. Maar ik kan wel zeggen dat als je de eerste 3 delen ook gezien hebt dit ABSOLUUT de moeite waard is om naar toe te gaan. Vooral erg verrassend en goed einde! Ik ben zelf best een horror fan dus was erg enthousiast toen ik hoorde dat Scream 4 in de bios kwam :)! De beste horror allertijden vind ik toch echt wel de SAW-films. Sommige mensen vinden de SAW-films maar goor, maar er zit echt een ontzettend goede verhaallijn in waarvan ik elke keer weer sta te kijken! Maar goed deze post gaat eigenlijk over Scream 4 he ;)! Gaan jullie vaak naar de film? Houden jullie ook van horror of totaal iets anders? En wat is jullie favoriete film allertijden? De mijne is Cruel Intensions :)!

2 opmerkingen:

  1. Ben m vandaag ook net gaan kijken en vond 'm, op de originele Scream na, de beste! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Natje_9999 Ja inderdaad de eerste Scream is geniaal! Maar het vierde deel is ook echt SUPER goed, en dat na 10 jaar! Ik vind het knap :)!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen