donderdag 5 mei 2011

Essence My Skin!

Hi allemaal!

Ik was eigenlijk van plan om dit weekend pas deze aankopen te doen, maar ik was vandaag een dagje vrij en ik dacht waarom niet :)?! Ik wilde deze producten al een tijd hebben om te gaan testen. Wat ik wel jammer vond is dat ze niet alle producten hadden die in de lijn zitten. Had namelijk ook graag de cleansing cream willen hebben. Als ik hem nog een keer tegenkom neem ik hem mee! Ik ga deze 3 producten een week uitproberen en zal er dan een review over maken. Ben echt benieuwd! De producten ruiken in ieder geval wel heerlijk! Kan niet wachten om ze uit te gaan testen! Hebben jullie al ervaring met de nieuwe My Skin lijn van Essence?

2 opmerkingen:

  1. Geen ervaring met deze lijn dus ik ben erg nieuwsgierig naar je review hierover
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Chiquitana Ik ben ook erg benieuwd! Kan wel alvast verklappen dat de producten echt heerlijk ruiken :)!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen