woensdag 25 mei 2011

Review Essence French Click & Go Nails

Hey allemaal!

Vandaag een review over de Essence French Click & Go Nails. Zoals jullie weten ben ik een enorme Essence en nagels fan dus was erg enthousiast toen ik dit product ondekte! Ik moet zeggen dat ik het erg fijne nepnagels zijn. Er zitten er 12 in het pakketje, en er zit al lijm op. Op de verpakking staat dat ze 3 dagen mee gaan. Ik heb ervaren dat ze wel wat langer dan dat mee gaan. Als je geen gekke dingen gaat doen natuurlijk ;)! Moet er wel bij zeggen dat ik af en toe wat bij heb moeten lijmen om er langer plezier van te hebben. Ik ben ook dol op french manicure style nagels dus dat was mooi meegenomen.

Waarom wel?
*Zoals we gewend zijn van Essence, klein prijsje
*Gaan langer mee dan gedacht (moet eventueel wel lijm aan te pas komen)
*Mooie vormen
*Staat verzorgd en netjes
*Lekker makkelijk en snel aan te brengen
*Zien er niet echt nep uit

Waarom niet?
*Als je geen zin heb om ze te onderhouden (met lijm aan tippen) gaan ze niet veel langer dan 3/4 dagen mee
*Zijn veel verschillende maten, had soms moeite met de juiste voor mijn nagels te vinden


Conclusie:
Ben zeer tevreden over deze nepnagels van Essence. Ik vind het altijd leuk om te stoeien met nieuwe nagellakjes, glitters en designs enzo. Maar ook ik heb wel eens geen zin om eraan te beginnen en dan is dit wel een ideale oplossing! Ik wil namelijk wel altijd verzorgd uitziende nagels hebben. Voor de kleine prijs is dit absoluut een aanrader voor degene die wel een keer nepnagels willen proberen. Of gewoon niet veel geld uit willen geven voor nep nagels.

Prijs: €2,99
Gekocht bij Kruitvat

2 opmerkingen: