dinsdag 17 mei 2011

Monday Mask Day verplaatst naar dinsdag :D

Hey allemaal,

Door omstandigheden heb ik Monday Mask Day een dagje uit moeten stellen. Vandaag heb ik het Raspberru Essence Mask gebruikt. Het is een papierenmasker waarin lotion is ingetrokken. Ik ben echt gek op zoet en vooral op framboos en was dus erg nieuwschierig naar dit masker. Het masker ruikt heerlijk en er zit erg veel lotion op. Er zitten een aantal gaten in voor ogen, neus en mond wat het erg makkelijk maakt hem juist aan te brengen. Het is een erg verkoelend masker en voelt helemaal niet vervelend aan op je gezicht.

Waarom wel?
*Heerlijke geur
*Erg fijn om aan te brengen
*Lekker verkoelend
*Uitstekende kwaliteit voor een goedkoop product

Waarom niet?
*Ik zie geen reden om dit masker niet te gebruiken. Enige reden zou kunnen zijn is dat je het niet hier in NL kan krijgen en dus even zal moeten wachten tot het product met de post arriveert.

Conclusie:
Ik ben absoluut erg te spreken over dit gezichtsmasker. Ga hem absoluut vaker gebruiken had er gelukkig al meer van besteld, maar ga er zeker nog een aantal bestellen.

Prijs: €0,60 per stuk (ik heb zelf een pakket van 17 kunnen samenstellen)
Gekocht op eBay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten