dinsdag 31 mei 2011

NOTD Catrice 480 Miss Piggy Reloaded

Hey allemaal,

Vandaag een NOTD :)! Ik ben gek op roze dus het is geen verrassing dat ik een roze kleur heb uitgekozen. Het is de 480 Miss Piggy Reloaded geworden van Catrice. Op de foto hiernaast zie je de uitkomst. Ik heb wel 2 coats aangebracht want na 1 coat vond ik hem veels te dun. Wat ik erg leuk vind aan dit lakje, en wat je helaas niet goed kan zien op de foto, is dat hele kleine sparkles in zitten. Dit geeft een supermooi effect en maakt de kleur wat minder "gewoontjes". Ik moet toegeven dat deze lak niet erg lang blijft zitten helaas, daar was ik wel een beetje in teleurgesteld. Maar met een extra topcoat houd hij het vast langer vol :).

Oftewel super leuk fris kleurtje met een extra sparkle!

Gekocht bij Kruitvat
Prijs:€2,49

1 opmerking:

  1. Mooi kleurtje! Ik vind zowieso de nagellakjes van Catrice erg leuk! Ook niet al te duur enzo ;)

    xoxo ♥

    BeantwoordenVerwijderen