donderdag 12 mei 2011

Update Marco Borsato Concert :D!!

Hey allemaal,

Sorry voor de laate post! Maar ik heb het echt zooo druk gehad. Meestal schrijf ik mijn blogposts na mijn werk, maar de afgelopen 2 dagen was ik 's avonds na mijn werk niet thuis.

Afgelopen dinsdag 10 mei was ik bij het concert van Marco Borsato in het Gelredome in Arnhem. En het was zoals altijd GEWELDIG! Ik vind persoonlijk ookal hou je niet van zijn muziek dat je gewoon om de sfeer te proeven een keer naar een concert van hem moet gaan! Of je wil of niet, je kent toch wel een aantal van zijn nummers. En het is SUPER leuk om zijn bekenste nummers samen met 30.000 man te zingen. Ik ga al jaren samen met mijn moeder naar zijn concerten en we hebben het altijd ontzettend naar ons zin. Een absolute aanrader voor iedereen!

Ik was pas om 01:30 thuis vanwege de files e.d. En de wekker ging weer om 06:00 dus je kan begrijpen dat ik behoorlijk gaar was. En de volgende dag wilde ik na mijn werk wat slaap inhalen. Dus vandaar 2 dagen even geen nieuwe posts.

Ik heb wel een superleuk t-shirt bij het concert gekocht! Ik had hem gelijk aan gedaan tijdens het concert, hij zit nu in de was dus heb geen foto. Vandaar het plaatje hiernaast zodat ik jullie toch kon laten zien welke het is. Hij was €25,- wat ik best vind meevallen voor een shirt dat je op een concert koopt. Meestal zijn alle merchandise schofterig duur. En ik heb gek op roze dus voor mij was de keuze helemaal snel gemaakt.

Zijn jullie wel eens bij een concert van Marco Borsato geweest? Zo ja, hadden jullie het net zo leuk al ik :D?


1 opmerking:

  1. Nee nog nooit ben ik naar een concert van Marco geweest, waar ik erg van baal!
    Kom er meestal ook altijd veel te laat achter waardoor kaartjes altijd al zijn uitverkocht :(

    BeantwoordenVerwijderen