maandag 2 mei 2011

Monday Mask Day :D

Hey allemaal,

Ik ga elke maandag een masker gebruiken en daarna gelijk een review over het masker hier posten :)! Vandaag heb ik de Peel-Off Masque van Montagne Jeunesse. Ik had nog nooit zo'n soort masker gebruikt. Het is een groene gel die je op je gezicht aanbrengt. Na 20 minuten is hij ongeveer wel opgedroogd en dan kan je hem er zo af trekken. Best apart eigenlijk. Daarna voelde m'n huid super zacht aan. Het is een anti-stress masker dus heerlijk om leker bij te relaxen.

Waarom wel?
*Perfect om tot rust te komen
*Makkelijk aan te brengen
*Makkelijk te verwijderen
*Goede prijs

Waarom niet?
*Behoorlijk sterke geur (Pas op dat je het niet te dicht naast je ogen aanbrengt, mijn ogen gingen een beetje tranen doordat de geur van het product dicht bij mijn ogen kwam.)

Conclusie:
Ik vind het een fijn masker op de sterke geur na. Het geeft je achteraf echt een fijn relaxt gevoel en je huid wordt er super zacht van :).

Prijs: €1.79 
Waar gekocht: De Tuinen (2+2 gratis actie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten