maandag 9 mei 2011

Monday Mask Day :D

Hey allemaal!

Vandaag is het weer maandag oftewel masker dag :)! Vandaag was het de beurt aan het marokkaanse kleimasker van Yves Rocher. De geur van het masker is heerlijk ook is de textuur erg fijn aan te brengen. Het masker droogt vrij snel op en is makkelijk afwasbaar. Het is eigenlijk maar een kleine tube maar ik denk dat je er wel minimaal 5 x een masker uit krijgt. Dus dat is super! Ik heb de tube van 30 ml. genomen omdat ik het product wilde uit testen. Dat is een groot pluspunt van Yves Rocher dat ze voor een kleine prijs ook uitprobeer verpakkingen hebben.

Waarom wel?
*Heerlijke geur
*Niet duur
*Meer dan 5 maskers uit een kleine tube
*Makkelijk aanbrengen en afwassen

Waarom niet?
*Ik heb eigenlijk geen minpunten ontdekt.

Conclusie:
Ik ben zeer tevreden over dit gezichtsmasker. Ga hem absoluut vaker gebruiken. Achteraf is mijn huid super zacht en ruikt het lekker.

Prijs: €1,75
Gekocht bij: Yves Rocher

Geen opmerkingen:

Een reactie posten