zondag 8 mei 2011

Pinky Sugar Nails


Hey allemaal!

Zijn alle mamma's lekker verwend vandaag? Ik had weer inspiratie voor een nieuw nail-art idee :). Het zijn Pinky Sugar nails geworden. Ik ben een echt meisje meisje dus ben gek van roze. En ik vind vooral Hot Pink een erg leuke kleur roze.

Hoe gedaan?
Als eerst heb ik mijn nagels 1 x gelakt met de nagellak van Catrice. (Echt na 1x lakken waren mijn nagels al goed genoeg, verbaasde me eigenlijk wel hihi.) Daarna heb ik de nageltips met de nagellijm gelakt en toen het lijm laagje in het potje glitter gedaan. Eigenlijk best makkelijk om te maken. En het ziet er super schattig uit. Door de glitters lijken het net zoete suikerkristalletjes :).

Benodigdheden, Prijs & Waar gekocht? :

*Essence pink nail glue €? Prijs weet ik helaas niet meer. waarschijnlijk niet meer dan €2,00, Gekocht bij Kruitvat.

*Catrice 150 Hot or Not?, Prijs: €2,49, Gekocht bij Kruitvat.

*Glitter (wit) Gekocht op eBay in een set van 12 glitter dusts, Prijs: voor de gehele set incl. shipping AU $6.70 = €4,99. Oftewel ongeveer €0,40 per glitter dust potje.

Ik vind het altijd super leuk om weer iets nieuws uit te proberen wat nagels betreft. Ben ook echt blij met de uitkomst hiervan. Wat wel nog een goede tip is om er nog een transparante top coat op te doen zodat de glitters wat langer blijven zitten.

Wat vinden jullie van deze nail art?

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Misschien ga ik deze wel eens uitproberen :-)

    xoxo ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Fien Dankjewel :)! Hij is helemaal niet moeilijk om te doen en super cute :)!

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen