dinsdag 31 mei 2011

Monday Mask Day :D

Hey allemaal,

Gister had ik geen internetverbinding :(! Dus ik kon mijn post niet online zetten erg vervelend! Gister had ik het Sauna Mask van Montagne Feunesse uitgeprobeerd. Ik was erg benieuwd naar het "sauna" effect van dit masker. Gister was het al een hele hete dag dus ik dacht heter kan niet dus dan maar het sauna masker!

Waarom wel?
*Ruikt lekker
*ERG heet dus absoluut het sauna effect!
*Heerlijk om tot rust te komen

Waarom niet?
*ERG heet, ik persoonlijk vond het heerlijk maar kan me voorstellen dat je er niet van  houd. Maar dan moet je eerlijk gezegd ook geen "sauna" masker kopen ;)!
*Best wel plakkerig
*Niet heel makkelijk af te wassen

Conclusie:
Ik vond het voor de verandering een erg fijn masker. Lekker heet en ik kon lekker relaxen. Wel jammer dat je het maar 5 minuten op mag laten zitten dat gaat dan van je relax-tijd af :(! Ook vond ik hem erg plakkerig. Maar over het algemeen ben ik erg tevreden en ga hem absoluut nog een keer gebruiken.

Gekocht bij de Tuinen
Prijs: €1,79

Geen opmerkingen:

Een reactie posten